maandag 27 mei 2013

Gezond Eerlijk en Bewust.nl is de naam van mijn bedrijf. Het is de naam van mijn webwinkel. Het is dus de naam van deze blog. En waar gaat het dan over. Voornamelijk over gezonde voeding. Voeding zonder schadelijke E-nummers en geraffineerde suikers. Dat zijn de producten die ik verkoop en daarnaast geef ik nog voedingsadvies.
Deze blog wil ik gebruiken om informatie te geven. Natuurlijk wil ik graag dat je je producten bij mijn webwinkel komt kopen. Maar ik wil ook graag de mensen bewuster maken van wat ze in hun mond stoppen. Op school leer je namelijk niet wat gezond voedsel is. En de wetenschappelijke onderzoeken worden vaak door de producent van het product gefinancierd. Lekker onafhankelijk, maar niet heus. Nou ga ik niet beweren dat ik de waarheid in pacht heb, al weet ik dankzij mijn studie HBO Voedingskunde en daarna de zelfstudie door vele boeken/tijdschriften te lezen wel veel over voeding. Maar hoop dat ik je kan aanzetten om je eigen gezonde verstand te gaan gebruiken en dus bewuster gaat eten. En ik hoop natuurlijk dat jullie met jullie reacties mij ook weer aanzetten om verder te denken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten